Βασιλική Δραγούνη

Dali-The Persistence of Memory
___________________________________________________________________________
 
 
Άλλη μια χρονιά
 
Ήταν η χρονιά των ανεκπλήρωτων υποσχέσεων,
των κανόνων που κανείς δεν κράτησε,
των επινοημένων λογομαχιών,
των σελίδων έγγραφων μετανοιών που δεν ταχυδρομήθηκαν ποτέ,
των κλεφτών ματιών πάνω απ' τα σφιγμένα πρόσωπα,
της δραματικής απόγνωσης μέσα στο σκοτάδι. 
Ήταν η χρονιά των φρούδων ελπίδων.
Κάθε δρόμος που πήραμε ήταν λάθος.
Το μετανιώσαμε αργότερα,
στις μακρές εξομολογήσεις σε απρόθυμους ακροατές,
στο προσποιητό ενδιαφέρον αδιάφορων φίλων,
σε σύντομες εκμυστηρεύσεις που καμιά φορά
-ή και περισσότερες, μας έριχναν σκοπίμως
στην παγίδα των υποθέσεων. 
Τελικά ήταν τόσο απλό
το μόνο που έπρεπε να κάνουμε:
να αγαπάμε ο ένας τον άλλον
λίγο περισσότερο.
_____________________________________________________________________
 Ρολόγια και ημερολόγια
 
Πρέπει να έχω κάνει λάθος

στην ημερομηνία της επιστολής μου

γιατί εξέφρασες παράπονα
ότι ο χρόνος κινείται προς τα πίσω τώρα.
Έχω παρατηρήσει, επίσης,
πως απαντάς στις ερωτήσεις μου
προτού να στο ζητήσω.
Και φίλοι μου που πέθαναν
περνούν να χαιρετήσουν.
Τι να τους πω;
Ότι λυπάμαι;
(Συγχωρέστε με,
σαστισμένα μου φαντάσματα,
αλλά φύγετε!
Και μην ξαναπεράσετε από δω...)
 
Η επιστολή μου έφτασε σ’ εσένα
μεταχρονολογημένη
και η απάντησή σου πέρασε
μέσα από το στημόνι του χρόνου
την δυσοίωνή της πρόβλεψη.
Και εγώ
δεν έχω ζήσει ακόμα αυτό το ψέμα!
Δεν μπορώ να αλλάξω
τη νέα μου κατεύθυνση.
Οι σκέψεις μου πετούν
εσφαλμένα
πάνω από ρολόγια και ημερολόγια
καθώς ζω προς τα πίσω
εξερευνώντας το παρελθόν
με ξεκούρδιστο μυαλό
και έκπληκτα μάτια.

______________________________________________________________________
 Την εικόνα και τα ποιήματα τα έστειλε η Βασιλική Δραγούνη με email.
______________________________________________________________________________

Το ιστολόγιο "ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ" δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη.
Τα ποιήματα δημοσιεύονται όπως ακριβώς τα δημοσιεύουν οι εκάστοτε ποιητές στη σελίδα "ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ" ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση de.stijl.de.l.arte@gmail.com


Σας ευχαριστούμε.

 #Έλληνεςποιητέςστοδιαδύκτιο