Νίκος Στόφορος-Ζωή ! Έρωτας ! Αγάπη !

___________________________________________________________________________________

Τη ζωή μου σαν Παιχνίδι ,
Έγραψα σαν παραμύθι .
Άλλα το μυαλό μου θέλει
κι' άλλα η ζωή μου φέρνει .
...
Τα παλεύω χρόνια τώρα
και με Ήλιο και με μπόρα .
Την Αγάπη αναζητούσα ,
σαν αυτήν' αι που ποθούσα .

Πως μου παίζεις ρε ζωή ,
με σειρήνες μουσική ?
Δεν είμαι εγώ Ο Οδυσσέας ,
που' ταν αρχηγός παρέας .

Εσένα Αγάπη μου γυρεύω ,
μέσα στην Καρδιά Να σ' έχω !

Στου μυαλού τα μονοπάτια ,
Σε Κοιτώ Γλυκά μου Μάτια ,
Με τα' αστέρια συντροφιά ,
ψάχνω για παρηγοριά .

Που είσ' Αγάπη μου γλυκιά ?
Να σε γεμίσω με φιλιά .
Με λουλούδια της ψυχής ,
με τα κρίνα της ζωής .

Χάνομε με την σκέψη σου ,
Μεθώ στην θύμησή σου ,
Έναν μεγάλο Έρωτα ,
να πέρναγα μαζί σου !

Στο περιβόλι της χαράς ,
να σου έπιανα το χέρι .
Για να σε πάω Αγάπη μου ,
σε φωτεινό αστέρι !

Εκεί θα Τρέμουν οι Καρδιές ,
από μεγάλο Πόθο ! !
Θ' Αναστενάζεις , μ' Έρωτα ,
Ψυχή θα λες '' Το Νιώθω " !
___________________________________________________________________________________
 
Η φωτογραφία και το ποίημα είναι από το χρονολόγιο του Νίκου Στοφορου στο facebook.
___________________________________________________________________________________