ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΕΜΠΟΣ - AX! ΘΑΛΑΣΣΑ - ΠΙΚΡΟΘΑΛΑΣΣΑ!

longwallpapers.com

________________________________________________________

AX! ΘΑΛΑΣΣΑ - ΠΙΚΡΟΘΑΛΑΣΣΑ !

Δραπέτευσα απ’ την πόλη τούτη την μικρή
για να ξεφύγω απ’ την ζωή μου την πικρή !
Πλανήθηκα στου πέλαγου τα πέρατα
πολέμησα μονάχος μου της θάλασσας τα τέρατα
Βούτηξα πολλές φορές στης θάλασσας τα βάθη,
γνώρισα τις ομορφιές της, μα η ζωή μου εχάθη
Νεραϊδοφίλησα τα αφρισμένα της τα χείλια,
ταξίδεψα στον κόρφο της, μύρια τόσα μίλια, 
απαλοχάιδεψα τα ξέπλεκα, νερένια της μαλλιά
χωρίς φωνή, χωρίς παράπονο, χωρίς μιλιά…
Έγινα για σένα αετός, γεράκι και γυπαετός, 
γοργοτάξιδο δελφίνι και περήφανος ψαραετός,
σκλάβος σε δουλεμπορικό στη Μπαρμπαριά,
μαζί με άλλες μαύρες ψυχές, καμιά εικοσαριά,
μόνο και μόνο για να σε αποχτήσω.
Μπαρκάρησα σε μαύρη, πειρατική μια σκούνα
κάτω, μακριά, στα νησιά Τριστάν Ντα Κούνα,
μόνο και μόνο για να σε καταχτήσω...
Κολύμπησα στη θάλασσα των Σαργασσών,
σύντροφος μάγων και μαγισσών,
ταξίδεψα για σε έως τις μακρινές Βερμούδες,
ναυάγησα για τα μάτια σου σε ξέρες και αμμούδες.
Όργωσα τις θάλασσες σε μήκη και σε πλάτη,
η όμορφη όμως η νιότη μου κάποτε επέρασε,
ανδρώθηκα, μεγάλωσα και το κορμί μου γέρασε 
ογδόντα χρόνια φόρτωσα στη γέρική μου πλάτη
Κι’ εκεί που ήμουν αστραπή, ήμουνα κεραυνός
βρέθηκα ναυαγός, έρημος στη γη και στεριανός,
ν΄ακροβατώ μονάχος στη θάλασσα του απείρου,
να βουτώ ξαρμάτωτος στα πέλαγα του Ονείρου !
________________________________________________________

Το ποίημα έστειλε o Κ. Τέμπος, Ιατρός, Ποιητής, Συγγραφέας με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση de.stijl.de.l.arte@gmail.com 

Το ιστολόγιο "ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ" δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη.
Τα ποιήματα δημοσιεύονται όπως ακριβώς τα στέλνουν οι εκάστοτε ποιητές στην ηλεκτρονική διεύθυνση 
de.stijl.de.l.arte@gmail.com


Σας ευχαριστούμε.
 "ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ"  #Έλληνεςποιητέςστοδιαδύκτιο
________________________________________________________________