ΜΑΡΙΑ ΜΑΖΑΡΑΚΗ-ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΕΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ



__________________________________________________________________________
 
Έφυγες κι έφυγε μαζί και η ψυχή μου.
Σαν στοιχειωμένο πίνακα κοιτάζω τη ζωή μου.
Για δες πως φοβήθηκαν ο γαμπρός κι η νύφη!
Τρέξανε γρήγορα να κρυφτούν σε άλλο παραμύθι.

Έφυγες και έπαψε του κόσμου το ρολόι,
κι εγώ αγάπης πρόσφυγας σε μοναξιάς κομβόι.
Μαντήλια μου τα όνειρα,τα πήρε ο αγέρας,
καράβια που διαλύθηκαν σε βράχια μαύρης ξέρας.

Από μπροστά μου πέρασε κι απόψε αυτή η νύχτα,
και γελώντας άπλωσε της σκέψης σου τα δίχτυα.
Κι εγώ ν αναζητώ τη δική σου τη μορφή,
σαν φάντασμα που τριγυρνούσε έως το πρωί.

Οι δρόμοι που περπατήσαμε πόσο με πονάνε,
τα δέντρα που καθίσαμε λυπημένα με κοιτάνε.
Κι εκείνο το φεγγάρι που ποτέ δεν γέμισε ,
σαν το άλλο του μισό πάνω στη γη το γκρέμισε.

Απόμεινα στις σκέψεις μου να σ αναζητάω,
τις ώρες και τις μέρες μου πια δεν τις μετράω.
Σκιά που περιφέρεται ανάμεσα στις μνήμες,
κόρη που εχάθη κάποτε σε δυο ματιών τις λίμνες.
________________________________________________________________________

 Το ποίημα και την εικόνα, έστειλε η Μαρία Μαζαράκη με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση de.stijl.de.l.arte@gmail.com 

Το ιστολόγιο "ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ" δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη.
Τα ποιήματα δημοσιεύονται όπως ακριβώς τα στέλνουν οι εκάστοτε ποιητές στην ηλεκτρονική διεύθυνση 
de.stijl.de.l.arte@gmail.com


Σας ευχαριστούμε.
 "ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ"  #Έλληνεςποιητέςστοδιαδύκτιο
___________________________________________________________________