ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΘΕΜΙΣΤΑΣ-ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ

Γιάννης Γαίτης
__________________________________________________________________


Ξυπνήσαμε χαράματα

για μακρινό ταξίδι

αφήσαμε χαλάσματα

και ερείπια σωρό

μιας αγάπης θραύσματα

και ό,τι έχει απομείνει

από έναν έρωτα μεγάλο

και τρελό.



Εσύ πήγες ανατολή

και εγώ πάω στη δύση

να χωριστούμε τάχα μου

να ζούμε μακριά

μα όποιος τη ζωή

την έχει μελετήσει

γνωρίζει ότι τα αντίθετα

τη βρίσκουν τελικά.



Μπορεί η απομάκρυνση

να φαίνεται μοιραία

όμως η υδρόγειος

είναι σφαιρική

έχει ο καιρός γυρίσματα

και η γεωγραφία νόμους

που λένε ότι εφάπτονται

δύση και ανατολή.



Για αυτό φοράω τα καλά

μη και σε συναντήσω

γιατί εγώ σε αγαπώ

και μου λειψες πολύ

Στην αγκαλιά μου θα θελα

να σε ξανακρατήσω

και είμαι σίγουρος πως και σύ

θα το θελες πολύ.



Εγώ σε ξέρω πιο καλά

και από τον εαυτό μου

τα χούγια σου τις λόξες σου

και όλα τα στραβά.

Άσε λοιπόν τις κόνξες σου

ξέχνα τον τσακωμό μας

και έλα να αναστηλώσουμε

τα ερείπια ξανά.



Κόλλα θα είναι αγάπη μας

και η δύναμη της έλξης

που προκαλείται ανάμεσα

σε αντίθετες πλευρές.

Γιατί όλα τα αντίθετα

γεννιούνται από το χάος

το ίδιο και ο έρωτας που

καίει τις καρδιές.


__________________________________________________________________

Την εικόνα και το ποίημα, έστειλε ο Βαγγέλης Θεμίστας με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση de.stijl.de.l.arte@gmail.com
______________________________________________________________________________

Το ιστολόγιο "ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ" δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη.
Τα ποιήματα δημοσιεύονται όπως ακριβώς τα στέλνουν οι εκάστοτε ποιητές στην ηλεκτρονική διεύθυνση 
de.stijl.de.l.arte@gmail.com

Σας ευχαριστούμε.
 "ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ"  #Έλληνεςποιητέςστοδιαδύκτιο

_________________________________________________________________

Η ιστοσελίδα του Ευάγγελου Θεμίστα: