ΣΤΕΛΛΑ ΣΟΦΙΑ ΖΥΓΟΥΡΗ-ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΗΣΑ

________________________________________________________________________
 
Ένα δειλινό
 
Ο ήλιος μαζεύει φεύγοντας,
την κόκκινη κλωστή του,
ξαπλώνεται το δείλι με πέπλα αυτό μαβιά,
χρώμα της θλίψης στην καρδιά, κι αφήνεται η σκέψη,
...να τριγυρνά αμήχανη στης νύχτας τα στενά.
Τότε,δειλά κουρνιάζει η λογική στην ψυχική αγκάλη.
Βασίλισσα πια η καρδιά σιγά και περιμένει..
Εκείνο το μόνο το κλειδί, που ανοίγει τα παλάτια..
... Τα διάφανα κρυστάλλινα, που έχει τους θησαυρούς της.
Άστρα και διαμαντόπετρες, στολίδια της αγάπης..
Στα γιασεμιά ψάχνει χαρά, στης δύσης τα λουλούδια,
στον άνεμο ζητά, πνοή κι ελευθερία,
στη θάλασσα να πει, να ακούσει μυστικά,
στην αργυρή πανσέληνο κρυμμένη ευτυχία.
Κι όταν τελειώσει το όνειρο, στα βλέφαρα ένα δάκρυ,
δροσοσταλίδα της ψυχής, κύλησε σιωπηλά.
Αλήθεια ήταν, όνειρο,
του λογισμού το άτι, απόψε με ταξίδεψε εκεί στα σκοτεινά…
 
Στέλλα Σοφία Ζυγούρη, από την ποιητική συλλογή  Στους δρόμους που περπάτησα 

____________________________________________________________________
 
.φως..
 
Μη μου ζητάς τους στίχους μου
να σταματήσω να πλέκω.
Τη καρδιά μη μου ζητάς ν' ακρωτηριάσω,
... έχω φωνή και θέλω να μιλήσω,
... πνοή μου έδωσε ο Θεός, πως να μην ανασαίνω?..
Το φως στα μάτια μου άσε να γίνει λάμψη,
πηγή η ψυχή μου, μη θέλεις
να στερέψει.
Με τη σιωπή ..σα σου μιλώ κατάλαβέ με,
και χαμογέλα μου όταν στ' όνειρο πετάω.
Τον πόνο ευχήσου με σε ύμνο να αγιάζω,
κι αγάπησέ με σα μιλώ με το φεγγάρι...
 
Στέλλα Σοφία Ζυγούρη,  από την ποιητική συλλογή Στους δρόμους που περπάτησα
____________________________________________________________________


Πορεία..
 
Στους δρόμους που περπάτησα
στο διάβα έσπειρα λέξεις..
κει όπου αγάπησα πολύ,
να ξέρω να γυρίσω..
Μα .. ότι αγαπάς είναι δρόμος σου,
όπου σκιρτάς είναι σπίτι..
Και ότι με δάκρυ πότισες
εκεί ειν’ η ψυχή σου..!!
 
Στέλλα Σοφία Ζυγούρη, από την ποιητική συλλογή Στους δρόμους που περπάτησα  
____________________________________________________________________

Τα ποιήματα έστειλε η Στέλλα Σοφία Ζυγούρη με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση de.stijl.de.l.arte@gmail.com
______________________________________________________________________________

Το ιστολόγιο "ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ" δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη.
Τα ποιήματα δημοσιεύονται όπως ακριβώς τα δημοσιεύουν οι εκάστοτε ποιητές στη σελίδα "ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ" ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση 

de.stijl.de.l.arte@gmail.com

Σας ευχαριστούμε.

 #Έλληνεςποιητέςστοδιαδύκτιο