ΣΑΝΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ-ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΛΙΓΟ ΦΩΣ

LAURENT ROSSET
_______________________________________________________________________________

Δεν απαντώ στην αλαζονεία
ούτε στη συλλογιστική του ακατάληπτου λόγου.
Απαντώ στην ποίηση...
που πενθοφορεί από ερέβη ποιητών
που αποπειρώνται τη λύτρωση
μέσα απ'την ασύμμετρη λειτουργία
του έργου τους.
Τόσο ασυνάρτητο λόγο
τόση αναλγησία εν κοινοβουλίω
τόση παραλυσία του νου
τόσο χρώμα θανάτου
κι εμείς περί άλλα τυρβάζουμε.....!
Τούτες οι μέρες ταλανίζουν τη χώρα μου
και πολύ φτωχαίνουν την ποίηση
τόσο που η πίκρα μου
κατακάθι μου στάθηκε
τόσο που με μια στροφή
τα εσώψυχά μου όλα θα πω!

Ψάχνω γύρω,ψάχνω εντός μου
λίγο φως να με αλώνει
είν'οι μέρες κι η ψυχή τους
παγερές,σαν μαύρο χιόνι.
__________________________________________________________________________________

Το ποίημα είναι από το χρονολόγιο στο Facebook του κυρίου Θεόδωρου Σαντά.
__________________________________________________________________________________