ΕΛΕΝΗ ΣΕΤΤΑ

facebook.com
_____________________________________________________________

Στα δύσκολα
Στα δύσκολα σε θέλω φίλε…
να μου σταθείς μια λύση στείλε.
Μια λύση για το φόβο που με ζώνει.
για το κορμί που αδημονεί, ...
για την καρδιά που μόνη λειώνει.
Τρέχει ο καιρός σαν το νερό
μέσα στης ζήσης το κανάλι
και 'γω μια λύση αναζητώ
να μην πνιγώ, το 'πάθαν κι άλλοι.
Τώρα που είμαι στην ανάγκη περιμένω,
το χέρι σου να κρατηθώ,
να μείνει το κερί αναμμένο.
Όσο η αγάπη με πληγώνει το μαθαίνω,
πως η καρδιά σαν μένει μόνη
ειν’ το παιχνίδι πια χαμένο.
Άκουσε φίλε τη φωνή μου
και στάσου δίπλα μου, μαζί μου.
Ν’ αντιπαλέψουμε το κρύο,
η μοναξιά είναι θηρίο,
μόνος, κανείς δεν έχει αντέξει
να τη δαμάσει να ημερέψει.
__________________________________________________________________

Το ποίημα και η εικόνα είναι από το χρονολόγιο της Ελένης Σέττα στο
facebook.com
__________________________________________________________________

Το ιστολόγιο "ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ" δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη.
Τα ποιήματα δημοσιεύονται όπως ακριβώς τα δημοσιεύουν οι εκάστοτε ποιητές στη σελίδα "ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ".

Σας ευχαριστούμε.