ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΑΝΤΑΣ-Η έβδομη μέρα σου

Artwork Elena
____________________________________________________

Εκείνα τα μάτια σου έχουν περάσει
ένα φως στα δικά μου.
Κι είν'τα μελτέμια σου που μ'εξουσιάζουν
κι είναι το νάζι σου
ο καημός του Φινόπωρου
που κιτρινίζει τα φύλλα μου.
Ακόμα εκείνα τα λόγια σου
τα μετρώ και τα πολλαπλασιάζω
να φωτίσω το νου.
Κάθησα πάνω στο κύμα
να αφουγκραστώ τα παράπονα
των ανθρώπων
μα σε λίγο πέρασα
στα δικά σου ηλιοστάσια
κι είδα την κόκκινη παπαρούνα
να βάφει τα χείλη σου
κι είδα τον έρωτα
να σου χτενίζει τα λυτά σου μαλλιά
κι είδα εμένα βαθιά
να με κλαίει η λύπη σου!
Κορίτσι που λες
σε μια νύχτα θα χτίσω τον κόσμο
και ορμάς στη φωτιά
ποια μαρμαρυγή σκοτώνει το όνειρο;
Εκείνο της αθωότητας ή η άλλη
της ωμής πραγματικότητας;
Τώρα τα χρώματα όλα για σένα μιλούν
κι η αυγή ψιθυρίζει
το γαλάζιο των ήχων σου
κι ο ήλιος του μεσημεριού
αχνίζει τα στήθη σου
στους βράχους της Παναγιάς
και σταυροκοπιούνται οι Άγιοι
Είσαι η Άνοιξη που σπαθίζει τους καημούς
νοτιανατολικά της Μεσόγειου
κι είμαι εγώ που σε ψάχνω να σου θυμίσω
πως ωρίμασε ο καιρός
όλα έχουν ένα τέλος
Χάρισέ μου
τα έξι σου γράμματα σε έξι ημέρες
να μου αποκαλυφθείς την έβδομη μέρα σου!
_______________________________________________________

Θεόδωρος Σαντάς
_______________________________________________________
 

Το ιστολόγιο "ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ" δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη.
Τα ποιήματα δημοσιεύονται όπως ακριβώς τα δημοσιεύουν οι εκάστοτε ποιητές στη σελίδα "ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ".
Σας ευχαριστούμε.