ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΑΝΤΑΣ-ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΒΡΟΧΗ

pichost.me
_________________________________________________________________________________

Εγώ δεν είμαι η βροχή ,το άγγιγμα του ανέμου
είμαι ένα ποίημα της γης,με στίχο πληγωμένο.
Κι αν μου ζητήσεις να σου πω,ποιο είναι το όνειρό μου...
κάπου εκεί στον ουρανό,μαζί με το θεό μου!

Στη νύχτα άστρο έγινα,τον κόσμο να τον τρέξω
κάπου κουράστηκα πολύ,δεν ξέρω αν θ'αντέξω
Στη νύχτα ξέχασα πολλά,ξέχασα πως υπάρχω
κι είπα εκεί στη μοναξιά,μια αγάπη μόνο να'χω
Εγώ δεν είμαι η φωνή, που τρέμουν οι ζητιάνοι
είμαι στ'αλώνι μια σκηνή,που στήνουν οι τσιγγάνοι.
Κι αν μου ζητήσεις να σου πω,για τους κατατρεγμένους
εκεί σε μια Παρασκευή ,θα βρεις τους σταυρωμένους!
__________________________________________________________________________________

Θεόδωρος Σαντάς,Θεσσαλονίκη,5-10-2014