Θεόδωρος Σαντάς-ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ

www.localechofree.com
_______________________________________________________________________________

Ήσουν λέει
ο αποβροχάρης ο άνεμος
τα ρω απ' το έρωτα όλα...
το κύμα που φωλιάζει στους όρμους
και το ερωτεύεται ο Γλάρος !
Ήσουν η λάμψη
που έλειπε απ'τον στίχο μου
κι έψαχνα να σε βρω
ώσπου με πήρε η νύχτα!
Κι όταν άρχισαν οι πυγολαμπίδες
καταπάνω μου να'ρχονται
κατάλαβα ότι ήσουν εσύ
στιλβηδόνα του νου
και ησύχασα,να ζήσω
το όνειρο που μου χάρισες
χωρίς να το ξέρεις!
Ήσουν λέει μια Καρυάτιδα
που δε σε άγγιξε ποτέ του ο ¨Ελγιν
και με περίμενες στους λέοντες της Αμφίπολης
χωρίς προκαταλήψεις να μιλήσουμε για το μέλλον
με ποίηση που καθαγιάζεται
με της Σαπφώς τα φεγγάρια
και της Καλλονής τους ερωδιούς
Ήσουν λέει η Αλκυόνα μου
που θα έκανε τους Χειμώνες μου
Καλοκαίρια
και το Φθινόπωρο Άνοιξη!
Ήσουν το εντελώς διαφορετικό
στα κοχύλια της γης
στο τρικυμισμένο μου χθες
η δικαιωματική απ'τη Μοίρα μου!!

______________________________________________________________________________

Θεόδωρος Σαντάς