Γιώργη Π. Δρυμωνιάτη

_____________________________________________________________________________________


Όρθιος θέλω να ‘μαι εκεί.

Κατάρτια
πεθαμένων ονείρων
ποιοι...
μου έχουνε καρφώσει στα μάτια
και ποιοι
στην ψυχή μου καρφί
την Ελλάδα μού έχουν σφηνώσει;
Δεν τον μπορώ
τον χαλασμό των πάντων.
Δεν τον μπορώ.
Θέλω να φύγω προπαντός
προς το εντός,
μα ούτε γι’ αυτό μ’ αφήνουν
αυτοί που φτύνουν
το σταυρό της ύπαρξής μου.

Θα κομματιάσω τη ζωή μου,
δεν με νοιάζει,
μα θα διαλύσω όσους φέρνουνε χαλάζι.
Ανάθεμα στην ώρα
που με γδέρνει η πανούργα υπομονή.

Θα λείψω τους επόμενους αιώνες.
Μα τώρα θέλω να ‘ μαι όρθιος εκεί.
Απάνω στις επάλξεις της ζωής.
Κατάρτια ζωντανών ονείρων.
Και ν’ αρμενίσουμε στ' Αιγαίο μας μαζί.
Δυστυχισμένοι, σηκωθείτε.
Η ευτυχία στις επάλξεις μάς καλεί.
Εγώ όρθιος θέλω να είμαι εκεί.
Όρθιοι θέλω να είμαστε εκεί.
Η λευτεριά έχει τίμημα.
Αν έχετε ψυχή….
___________________________________________________________________________________

Η φωτογραφία και το ποίημα είναι από το χρονολόγιο του Γιώργη Π. Δρυμωνιάτη στο facebook.
___________________________________________________________________________________