Κωνσταντίνα Σταθακοπούλου

flickr
_____________________________________________________________________________________

Τελικά ήσουν απρόβλεπτος..

Χθες ..
Φώτισες τη νύχτα μου με τους ήλιους της αγάπης σου..
Ξύπνησες το όνειρο μου και το ταξίδεψες μακριά..
Κολύμπησες την καρδιά μου σε ανθισμένες ελπίδες..
Ταξίδεψες τα χείλη μου στους ορίζοντες του κορμιού σου..

Σήμερα..
Σκόρπισες βέλη θανατερά στη μέρα μου και την νύχτωσες.....
Τρύπησες τη χαραυγή μου και μάτωσες το ταξίδι της..
Βύθισες τα μάτια μου στη θάλασσα της απόγνωσης..
Πέτρωσες το χαμόγελο του ονείρου..

Αύριο..
Δεν υπάρχει αύριο..
Πνίγηκε στο θρήνο του νυχτολούλουδου..

Τελικά ήσουν προβλέψιμος..

_____________________________________________________________________________________

Το ποίημα είναι της Κωνσταντίνας Σταθακοπούλου από το χρονολόγιό της στο facebook.
____________________________________________________________________________________