Το κλειδί της σκέψης___3 ποιήματα

Art work Escher
______________________________________________________________________________
 
old-key
Περηφάνια
Η ανία της καθημερινότητας
σπάει με ένα σου βλέμμα.
Ηλιοφάνεια παντού στη ζωή μου
με ένα σου χαμόγελο.
Νιώθοντας ταπεινότητα
μπροστά στο μεγαλείο
του έρωτα και της αγάπης.
Προσκυνώ τα χείλη σου
περήφανος για τον δικό μου θεό.
old-key
Σκοτάδι
Στα απύθμενα πηγάδια της ζωής
ξεδιψώ τις σκέψεις, τις ενοχές μου
και το ψεγάδι των νυχτερινών μου λόγων.
Σκιρτήματα των νεκρών μου ονείρων
με ταλανίζουν και ζητούν δικαίωση
κάθε που το σκοτάδι με τυλίγει.
Με την ανατολή πια χάνονται
αφήνοντάς μου σαν τιμωρία
μια ζωή που δεν ονειρεύτηκα.
old-key
Αντίο
Φυλακισμένη στο λείο δέρμα σου
πλένω την ψυχή μου με τα απόνερα
του μπάνιου σου.
Πλήθη σαρκοβόρων μικροβίων
κατατρώγουν το δέρμα σου
και εμένα μαζί.
Μα αν και νιώθεις τον πόνο μου
δεν συγκινείσαι για να με αφήσεις
να μπω στην καρδιά σου.
Με κρατάς εκεί μονάχα για δερματική χρήση.
old-key
 
___________________________________________________________________________________
 
___________________________________________________________________________________